Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 23, 2010

T.E.N.S.I.O.N

dugaan bulan ramadhan + dugaan tarikh makin hampir nie wat aku rse nak menjerit2 sekuat hati aku..tp ape kan daya aku kt off skang nie..huhuhu...
menci betul aku bile perkara yg sme akan berlaku selepas beberape bulan..wahai sang arjuna.. tlg lah fahami hati ini.. jgn lah mengusutkan keadaan yg tgh tegang skrg nie..
ntah smpai ble akn aku dpt bertahan..Ya Allah..berikanlah aku kekuatan dan ketabahan dlm mengharungi segala dugaan yang Kau berikan...Amin... dia minta utk beri ruang n jgn serabutkan dri dia..tp sape yg cri masalah..biase lah setiap perkara pasti ada halangan..bersabarlah demi utk org sekeliling..xpun utk aku.. ntah la....aku pun xtau ape lg nasihat yg aku nk bg klau hati nie pun panas...........huhu harap2 perkara nie akn diselesaikan secepat mungkin.......InsyaAllah.........

No comments:

Post a Comment