Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 27, 2011

VISIT TERENGGANU

sata kredit to trulyterengganu.blogspot


pasar payang kredit to visitormalaysia.com




kredit to terengganutravelplanet






kredit to discover-ganu.blogspot



ohhh...lme dah kot aku n mizan g terengganu..sbb ktaorg g sana adalah 'bertandang' ke majlis fabeha dan azrin.. 19 mac 2011...lame kannnnnn!!!!!!!sorry.....hehe ktaorg bertolak dr pagi jumaat..mmg best.. aku n mizan sempat gak la merasa nasi dagang yg terkenal kat sna.. nasi dagang mak ngah katenye...tp mmg terbaek!!!!first time aku mkn n mmg sedap gak rsenye.. lg benda yg first time aku mkn adalah sata...hahaaaaa..first2 jual mahal xnk..skali dah rase..sdap la plak..trus mintak beha, mizan n paan g carik sata tuk aku... pas2 ktaorg g pasar payang,jln2 naik bot tgk masjid terapung..g noor arfa...'ade baju yg berkenan tp xde bajet...huhu..xpe bleh jdk alasan nk g sna nty'... best n penat giler....klu ade peluang bleh g sna lagik..... tp aku dah jumpe tmpt yg jual sata exactly same rse yg aku mkn kt kemaman tuh..ade dijual kt pasar mlm setiawangsa aeon au2...sabtu nie bleh gi beli...heeee

No comments:

Post a Comment