Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 14, 2011

KEGEMUKKAN

tgk tajuk entry dah tau ape aku nk ckp kan.....sejak akhir2 nih nmpk la kegemukskan aku nih..xpe2 kan ade PREMIUM BEAUTIFUL tuh...hahaaaaa...sejak g basuh PB tuh trus aku stop jap pkai nye....tp aku xde la obses sgt nk kurus mcm sesetgh org kan...klu dah mcm care ko wat nk jdk kurus tp x kurus..tu maknanye ko mmg gemuksss..haha...kdg kita kene sedar la dri sket kan...kdg2 kita kene terima hakikat fizikal kite kan..tp xpe..selagik ade care nk bg kurus tuh..kita cume semuanye....dari minuman diet, senaman, korset dll...ape2 pun terletak di tgn kite sendiri...bak kate org..ukur baju di badan sendirik kan.....ape yg penting kerjasama..hehe..dah mcm wonderpet..3 haiwan yg berkawan baik.


okey bye uolls...smpai sini jek la...jap!!!!...aku kene wat nie...

cerita tiada kaitan antara hidup ataupun yg telah meninggal..


bkn ape...kdg2 kite xtau sape yg jdk silent readers kan...takot org terasa.. mmg la org xkan binatang lak kan...hahaha


jumpe di next entry...LOL...

No comments:

Post a Comment