Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 29, 2011

YEAH!!!!!!RAYA, RAYA, RAYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Perasaan????cedih coz ramadhan dah berlalu, but gumbira coz syawal menjelma... persiapan???erm...aku & mizan simple jer thn nih..x ready pun bju raya...pkai jek baju melayu time kahwin dolu...hahaha giler jimat beb...bkn ape..skali jek kot pkai baju tuh...so baik kita recycle dulu ek... aku pun same gak..pkai jer aper yg ade...xde mood nk beraya sakan...thn nie ktorg raya kat kl jek..x balik jengka pun..bkn ape nak tmphn catering time raya nih..hehehe..rezeki kata org kan.... parents aku pun dah blik ipoh mlm tadi..so, tinggal aku & mizan jek la....

keje???still keje la coz aku x amik cuti..blik nih igt nak wat ketupat palas...reti ker???blajar la... mmg tingin sgt nak mkn..so, better aku blajar wat kan...hehe...


*to all my family members, friends, silent reader & sume umat islam, saya ingin memohon kemaafan dgn menyusun sepuluh jari jika ade salah & silap saya secara lisan, perbuatan, atupun secara monolog...selamat hari raya...maaf zahir & batin...


jemput dtg umah ye....

No comments:

Post a Comment